در حال بارگذاری

برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی در هیأت‌ خانگی

شماره خبر : 1738 - https://asreatrak.ir/short/46KRo

در هیأت خانگی بیت‌الزهرا هر ساله برای مناسبت‌های مذهبی دهه فاطمیه، اربعین و ایام محرم نمایشگاه هنرهای تجسمی که روایت زندگی اهل بیت (ع) است برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک»، هیأت خانگی بیت‌الزهرا نزدیک به پنج سال است که در مراسمات و مناسبت‌های مذهبی و روضه‌های خانگی‌اش نمایشگاه هنرهای تجسمی که روایت زندگی اهل بیت (ع) است را برپا می کند.

 مسئول این هیات در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» اظهار کرد: هیأت بیت زهرا از سال ۹۹ شروع به کار کرده و مخصوص بانوان است.

نرگس حامدی افزود: در این هیات برنامه هفتگی دعای کسا، ندبه و مراسمات مذهبی همراه با سخنران در مناسبت‌ها برگزار می‌شود.

سرپرست این هیات مذهبی خانگی ادامه داد: این هیات خانگی در مراسمات مذهبی دهه فاطمیه، ایام محرم، اربعین توسط همکاری بانوان دیگر نمایشگاه هنرهای تجسمی برگزار می‌شود.

حامدی گفت: آماده‌سازی مسجمه‌های نمایشگاه‌ها که در مناسبت‌های مذهبی ایجاد می‌شود، یک هفته زمان می‌برد.

وی هدف از برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در هیات خانگی‌اش را بازخوانی رنج‌های رسیده به اهل بیت(ع) خواند و اظهار کرد: هدفم از برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی این است که مردم مشقت و رنج‌هایی که دشمنان به اهل بیت(ع) رسانده‌اند را از نزدیک لمس کنند و یاد و خاطره امامان همیشه در ذهن‌ها باقی بماند.


حامدی از برنامه آینده‌اش برای این هیأت مذهبی گفت: قشر جوان چون آینده ساز است امیدوارم بتوانم برای جوانان و نوجوانان نیز کلاس‌های متناسب با آنها برگزار کنم تا هم در زندگی به کارشان بیاید و هم در تربیت نسل آینده تاثیرگذار باشند.

گفتنی است این نمایشگاه مخصوص اربعین تا تاریخ ۱۷ شهریورماه در مکان پل منطقه، خیابان فردوسی ۱۵ پلاک ۸۱ برپا است.

مصاحبه از: هدیه دهقانی

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات